Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Maksan krooniset metastaasit

Hei!

En ole pitkään aikaan käynyt tällä palstalla. Olen yrittänyt "leikkiä" tervetä normaalia ihmistä aina hoitojen välissä ja sitten kun olen jaksanut, olen käynyt rintsareitten palstalla.
Mulla on luustoon ja maksaan levinnyt rintasyöpä ja saan tällä hetkellä taxolia ja sen kanssa joka kolmas viikko avastinin. Lääke on purrut hyvin, juuri eilen lääkäri kokeili mahaani(mulla on ollut sama lääkäri 2006 v asti)ja sanoi, että maksa on vetäytynyt hienosti, hoito puree.
Myös painon tunne ylävatsalla on poissa. Sytojen jälkeen maksan kohtaa tuikkii välillä, mutta sekin on vähentynyt, joten kaikki siellä on varmasti tällähetkellä hyvin.
Vatsan kanssa on ollut välillä vaikeaa, se turpoaa ja lurisee.Syy siihen on kuulemma suolistossa, jota sytkyt ärsyttävät. Nexium on onneksi auttanut närästykseen ja kun pelko juuri kuolemisesta on pois, myös stressi on pois tai ei ainakaan ihan koko ajan päällä.

Tsemppiä ja eletään juuri nyt, kun on sen aika!

julia
julia | 5.8.2008 klo 13:55:46