Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Neulasta- luustokivuista
Olipa onni, että löysin (sattumalta) tämän palstan! Vaikka viestit Neulasta-pistoksesta olivat jo 3v.sitten kirjoitetut, tiedot tulivat minulle kuin taivaasta :)Otin Neulasta-pistoksen 4pv sitten ja tänään tuli kummia tuntemuksia kuin salama kirkkaalta taivaalta. Itse ajattelin ensin että ovat tuki-ja liikuntaelimistä peräisin, kun istuutuessa alkoi tykytellä rintalastassa ja pitkin selkärankaa....Liikkunut olen viimeaikoina minimaalisesti, joten tiesin ettei ne sieltä ole. Sydänoireet tuli mullekin mieleen ja soitin oitis sairaalalle, muttei siellä ollut tietoa Neulastan sivuvaikutuksista. Nytpä tietävät, kun ilmoitan.
Sykkivää kipua keskellä rintalastaa, samoin etenevää kipua lapaluiden välistä, selkärankaa pitkin kohti lannerankaa. Tämä toistuu-toistuu-toistuu jumputtaen....onpa kestämistä.
Buranalla nyt kuulostelen auttaako, häviääkö....
- Neulasta- luustokivuistaanonyymi
- Re: Neulasta- luustokivuistaanonyymi
- Re: Neulasta- luustokivuistapipopää
- Re: Neulasta- luustokivuistapäivikki 9
- Re: Neulasta- luustokivuistaMaasturi
- Re: Neulasta- luustokivuistaelämäon
- Re: Neulasta- luustokivuistaelämäon
- Re: Neulasta- luustokivuistapäivikki 9