Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Onko näistä minulle apua
Aina on toivoa, ei koskaan saa luovuttaa! Sehän on vain mukava, jos sinulla ei ole sivuvaikutuksia, toivottavasti ei ole jatkossakaan! Kaikki nämä asiat riippuvat ihmisestä, aiemmista kokemuksista, koosta, annoksesta jne jne. Varmasti lääke vaikuttaa silti :)Kyllä kannattaa lääkärin määräämiä lääkkeitä syödä, jos ja kun ne on sinulle määrätty. Jos ihmettelet jotain lääkettä tai sen annostusta, kuuluu asioista puhua lääkärin kanssa. MUTTA
Laxoberon on vatsan toimimista tukeva lääke. Tarkoituksena on estää ummetusta. Jos sinulla ei ummetusta esiinny, voithan omalla vastuullasi vähentää tai lopettaa ko. lääkkeen...
Cymbalta on masennuslääke, jota käytetään myös tietynlaisiin (neuropaattisiin) kipuihin.
Depolan on vahva kipulääke.
Somac on tarkoitettu suojaamaan vatsaa voimakkailta lääkkeiltä, ehdottoman hyvä ja tärkeä!!
Funzizonea on määrätty todennäköisesti suussa olevaan sienene tai sitä estämään.
Xeloda syövän hoitoon käytettävä lääke, ehdottoman tärkeä varmasti!
- Onko näistä minulle apuasininen kalsiitti
- Re: Onko näistä minulle apuaMolla
- Re: Onko näistä minulle apuasininen kalsiitti
- Re: Onko näistä minulle apualucynen