Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Lymfooma,hidaskasvuinen ja hoito alkaa CHOP sytolla, ilman tuota H kirjainta
Hei, minä sain diagnoosin 9.6. ja 6.7. oli ensimmäinen Mabthera+ CHOP-hoito (6 kertaa 3 vkon välein)Alku meni hyvin, mutta 7. päivänä tiputuksesta...samana päivänä kun mukaan annetut kortisonitabletit 2,5/pv loppuivat alkoi kummallinen
aaltoileva kipu selän puolella. Olen sitä nyt kuunnellut kolme päivää.
Tänään aamusta olo on vähän parempi, mutta juiliminen tuntuu kyllä edelleen.
Toinen kummallinen asia on mielestäni se, että varoiteltiin ruokahaluttomuudesta. Mutta minusta on päiväastoin tuntunut, että olen kuin höyryveturi. Jatkuvasti pitää lapata energiaa sisään, että jaksaisi. Olen siis syönyt melkeinpä tavallista enemmän, silti painoa on kadonnut viikossa 2 kiloa.
Onko kenelläkään ollut vastaavia tuntemuksia? Lääkärin soittoaika on vasta ensi viikon maanantaina. Aion tietysti tentata häntä, mutta siihen on vielä niin pitkä aika.
Hiustenlähdöstä varoiteltiin (mikä on kyllä ainakin minulle se pienin murhe) mutta sen enempää kuin ennenkään ei ole noita karissut vielä. Missä vaiheessa/monennenko hoitokerran jälkeen ne teiltä on lähtenyt? Tiedän että kaikki on yksilöitä, mutta kun ole tässä ruletissa itse vielä niin noviisi, niin kaikki vertaistuki olis enemmän kuin tervetullutta.
- Re: Lymfooma,hidaskasvuinen ja hoito alkaa CHOP sytolla, ilman tuota H kirjaintamajukka