Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kantasolusiirto

Hei Nasuli!

Juu, olen se sama Inka. Tuo kantasolusiirto-viesti oli kirjoitettu kiireessä ja nyt kun luen sen uudelleen ajatuksen kanssa niin siitähän saa tosiaan sen käsityksen että olisin juuri nyt menossa siirtoon. Tilanne ei kuitenkaan ole kovin dramaattinen, kyse on siitä että olen ainoa lapsi eikä rekisteristä ole löytynyt sopivaa luovuttajaa. Tai onhan kyllä, mutta vain minimivaatimukset täyttävä luovuttaja, joten lääkärin kanssa on yhdessä päätetty että odotellaan vielä kun Glivecin kanssa pärjäillään näinkin hyvin.

Minun kohdallani kantasolusiirtoa puoltaa se seikka että Philadelphia-kromosomin lisäksi molemmat ykköskromosomit ovat vaurioituneet ja sitä ei kuulemma imatinibilla voi korjata. Siksi ne kantasolusiirtoasiat on käyty huolella läpi jo ennakkoon.

Muistanko oikein Nasuli että kävit jokunen viikko sitten lääkärillä ihan toisesta syystä (se hormoonijuttu)?. Jos näin oli niin olisi mukava kuulla kuulumisia, kirjoittaisitko vaikka sinne toiselle palstalle missä se kysymyksin oli.

Aurinkoa!

-Inka-
inka | 19.4.2007 klo 12:32:45