Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Hoidot Suomessa ja muualla
No on sinulla sairaskeromusta! Suomessa olen, mutta: Mieleni tekisi kysyä tuosta, kun minulla on lymfosyyttinen lymfooma/KLL, joka voi ilmetä myös leukemiana, se lienee meillä jokseenkin samaa tyyppiä, vai mitä? Sitten vielä lääkäri kerran alkututkimuksissa mainitsi ultraäänen yhteydessä, että kilpirauhasessa näkyy olevan liikakasvua, joka kylläkin vaikuttaisi hyvälaatuiselta. Imusolmukkeen koepalasta saatiin sitten e.m. diagnoosi. Sinulla on siis ollut molemmat. Kumpi noista kahdesta oli ensin ja vielä se, että kuinka se kilpirauhasen syöpä todettiin, millä tutkimuksella? Olen nyt niin keskittynyt noihin sytostaattihoitoihini, etten ole kilpirauhasasiaa lääkäriltä kysellyt, mutta tieto liikakasvusta vaivaa minua. Aika monilla voi olla useammanlaatuistakin syöpää, olen huomannut.Olen -44 syntynyt, ilmeisesti ihan tarpeeksi "nuori" näihin rankkoihinkin hoitoihin. Näin olen kokenut asian.
Hoitohommat hoitukoon kaikki edelleen! T: hilleviivi
- Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallahilleviivi
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallahilleviivi
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari