Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kml

Minullakin oli lääkäri todella tyytyväinen tuloksiin, mutta vaikka HB on matala niin se johtuu Glivecistä sekä yhteisvaikutuksesta muiden lääkkeiden kanssa. Eli HB minulla on siinä 102-123 välillä ja ei nouse vaikka söisi pieniä kiviä :)
Sanoit,että voisi laittaa Glivecin tauolle mutta ainakin minun lääkäri sanoi keskustelleen Porkan kanssa ja tulleet siihen tulokseen että jos pienikin riski on sairastua uudestaan tai altistua johonkin muuhun niin ei missään vaiheessa lääkettä lopeteta tai vähennetä annosta. Koska nyt on tullut muutamille takapakkia ja ei suositella lopettamista jos kerran Glivec puree hyvin. Sehän se henkissä pitää sanoi lääkäri ainakin minulle ja olen tähän vastaukseen tyytyväinen.
Oireita on todellakin (koputan puuta) vähempi mitä ol syksy/talvi ja sen myös huomaa. Kiloja on lähtenyt myös 4kg ja turvotusta, uupumista vähempi sekä krampit joskus tammikuussa viimeksi. Eli pitää oikein uskoa, että olisiko viiden vuoden sisällä tämä kevät-kesä parasta aikaa kun diagnoosin sain.
Jaksaa enempi ja nauttii kaikesta täysin sydämin.
Nyt otetaan ½ vuoden välein BCR ja luupunktio 1½ v välein jos tarvetta, eli hyvät on minunkin kokeet ja viitearvot, jeessssssss :)
Muutkin krooniset sairaudet tuntuvat helpottuneen sekä niidenkin arvot parantuneet jotka olivat aika huonoja.
Eli ihanalta tuntuu nyt, joten nautitaan kesästä sekä kerätään talven varalle ihania muistoja reppuun.
Kaikkea hyvää kesään kaikille ja jaksellaan, voimia
toivottaa Varpunen <3
vaapukka | 22.7.2008 klo 19:57:14
  • Kml
    vaapukka
    23.6.2008 klo 16:21
    • Re: Kml
      rusetti
      23.6.2008 klo 18:57
    • Re: Kml
      dos
      25.6.2008 klo 19:17