Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: mihen keuhkosy�p�
Mieheni leikattiin 22.12-06 Hyksissä ja kaikki meni paremmin kuin hyvin vaikka kasvain oli kiinni valtimossa ja oli levinnyt sydämmen eteiskammioon ,kaikki saatiin pois ja mieheni kotiutettiin 27.12 olin ihmeissäni kuin mieheni toipui niin pian?hänen oikea keuhko ei ollut enää toiminut lainkaan itse emme tienneet siitä mitään,vaikka mies kävi joka päivä 7-8km lenkillä täyttä päätä joten hän toipui kun vasen keuhko oli tottunut jo toimimaan yksin.Nyt kun olemme kotona niin en oikein tiedä mitä liikkuu hänen päässään?hän on masentunut,vihainen,ei syö ,eikä puhu?kai tämä kuuluu leikkauksen jälkeiseen toipumiseen.Olen paljon tavannut lääkäreitä ,mutta nämä jotka leikkasivat mieheni olivat oikeita poppamiehiä.Miestäni hoidettiin myös samalla sytolla kuin sinunkin miestä ja minä uskon vakaasti että,teiile koittaa myös ONNI kirjoittele kun ehdit yritän vastailla kun käyn koneella.Toivomme teille ja kaikille muillekin parempaa uutta vuotta.- mihen keuhkosyöpäpeltirumpu
- Re: mihen keuhkosy�p�peltirumpu
- Re: mihen keuhkosy�p�peltirumpu