Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: multippeli myelooma

Hei. Vastasinkin juuri toisen henkilön viestiin kantasolusiirrosta. Mutta heippa vaan. Olen 57 vuotias Vantaalainen nainen ja sairastan multippeli myeloomaa...kantasolusiirto tehtiin siis vuonna 2010 syksyllä ja siitä asti olen voinut kohtalaisen hyvin. Minulle voi kirjoittaa myös yksityisesti ja muutenkin on mukavaa keskustella saman sairauden omaavien kanssa, se on juuri sitä vertaistukea jota me kaikki tarvitsemme. Sairaus on raskas ja vakava, mutta sen kanssa voi elää ja toivoa että vielä joku keksisi keinon sen nujertamiseksi..toivossa on hyvä elää. Tsemppiä Sinulle ja toivon että kohdallasi kaikki menee hyvin. Tämä palsta on antanut mukavaa keskustelua ja täältä olen löytänyt uusia ystäviä joiden kanssa olen keskustellut vähintään puhelimessa. Hyvää kevättä Sinulle ja voimia elämään.
Janeth | 7.5.2012 klo 09:57:02