Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: lymfooman ylläpitohoito (mabthera)
Mulla oli pitkälle edennyt lymfooma, kun se kolme vuotta sitten pääsiäisenä löydettiin. Olin niin onnellisessa asemassa, että saatuani 8x R-Chopia ja mabtheraa, saatiin kaikki syöpä pois. Sain tosiaan vajaat kaksi vuotta ylläpitohoitoa kolmen kk:n välein viime syyskuuhuun. Sen jälkeen mulla ollu kaksi tavallista kontrollia+vatsan ultraa, ja koska niissä on ollut kaikki hyvin, niin ainoa jatkosuunnitelma on kontrolli vasta puolen vuoden päästä. Ja se jännittää!Mutta se pitää sanoa, että juuri kun aloin luottaa ylläpitohoidon(mabtheran) voimaan, oli aika hurjaa jäädä ilman! Sanoinkin lääkärilleni, että voisin omasta puolesta käydä ylläpidossa vaikka koko loppuelämäni, jos se pitäis taudin poissa.
Tosi hienoa kuulla, että sulla se on auttanut noin hienosti! Toivotaan, että tämä mahtiaine auttaa meitä jatkossakin!
Aurinkoisia päiviä myös sulle! Toivottavasti voin kuulla susta jatkossakin aina silloin tällöin. (Saako kysyä, kuinka vanha olet? Itse olen 30v.)
- Re: lymfooman ylläpitohoito (mabthera)petunia