Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kontrolli ei tuonut helpotusta!

Kyllä elämä on kuitenkin ihanaa!!

Sain itseni kasattua perjantain kontrollin jälkeen. Paljon pelkoa ja epäilystä mielessä. Ystävät tukivat ja lohduttivat. Tuli oltua tiiviissä yhteydessä "yläkertaa" ja sain ruokuksiin myös vastauksen. En toki kokenut mitään ihme paranemista, mutta sain rauhan mielelleni. Keräsin voimia ja samalla asioita paperille mihin haluaisin saada lääkäriltäni vastauksia. Soitin ja sovin puhelinajan urologille. Sain lääkäriltäni vastauksia kysymyksiin, joita en ensi shokiltani tajunnut heti lääkärin vastaanotolla kysyä. Minun ei ole syytä stressata löydöksellä joka on tarkkailun alla, minun ei tule etsiä itsestäni oireita vaan minun tulee elää. Veriarvot ovat hyvät. Minulla ei vuosiin ole ollut niin hyvää hemoglobiinia kuin nyt ja muutenkin arvot olivat kohdallaan. Munuaispohja oli puhdas, kuten keuhkokuvakin.

Minun tulisi olla onnellinen siitä että se löydös maksan ja sappirakon välissä on tarkkailun alla, minä olen onnekas. Voi kuulostaan utopistiselta mutta siltä se tuntuu. Minä saan käydä kontrolleissa ja minulla on täydet mahdollisuudet edelleen selvitä.

Nyt tuntuu taas todella siltä että elämä on elämisen arvoinen eikä hetkeäkään ole hukattavana. Nyt nautitaan elämästä! :)
Hevostyttö | 31.1.2007 klo 15:25:40