Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
luomi jalassa
Minulla tuli jalkaan sivuun lähelle jalkapohjaa luomi noin vuosi- puolivuotta sitten, joka muuttui tummemmaksi. Aloin huolestua, että se olisi ihosyöpää. Tänään kävin ihotautilääkärillä ja hän poisti sen. Nyt kuitenkin olen käynyt internetissä ja joku kirjoitti, että hänen äidiltään poistettiin luomi ja sen jälkeen syöpäsolut villiintyivät ja hän kuoli 3 kuukauden kuluttua. Onko kellään tietoa, että jos minulla olisi ihosyöpä ja luomi siis poistettu, niin kuinka yleistä on, että syöpä alkaa villiintyä ja levitä tämän vuoksi verrattuna siihen, että luomea ei poistettaisi? Olen myös lukenut, että luomen ympärilt tulee poistaa riittävästi tervettä kudosta. Poistaako lääkäri yleensä aina tarpeeksi? Voinko olla tästä varma? Vähän tässä pyörii mielessä lääkärissäkäynnin jälkeenkaikenlaisia huolestuneita ajatuksia, kun koepalan tiedon kuuleminen on vasta runsaan viikon päästä.- luomi jalassa"goodfeeling"
- Re: luomi jalassaMichael
- Re: luomi jalassa"goodfeeling"
- Re: luomi jalassa"goodfeeling"
- Re: luomi jalassaMichael