Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Matalat veriarvot
Hyvää Jouluaattoiltaa Kypä !En tiedä vastausta kysymykseesi mutta parempi tää kuin ei mitään vastausta.
Olen kuulut monien puhuvan että saavat kevyt allogeenisen siirron. Apua on siitä saaneet ja lääkkeillä taas jatketaan jos tarve on. Onko Sinulla mahdollista saada sisariltasi allogeeninen kantasolu? Voit ymmärtääkseni saada myös vieraalta luovuttajalta kevyt kantasolusiirron.
Maistuuko Sinulle ruoka siellä sairaalassa ja millaista on sairaalan joulu? Vaikka tyhmiä kysymyksiähän nämä ovat. Hyvä kun saat EPOa ja valkosolujen kasvutekijää, jospa pian saatkin kevyen allogeenisen siirron.
Jos oikein muistan olet nuori ihminen 35 vuotias, joten kestät kevyen allogeenisen siirronkin ymmärtääkseni, kun niitä annetaan paljon Sinua vanhemmillekin.
Ensi viikolla on arkipäivät ja silloin kaikki palaa normaaliin työjärjestykseen sairaalassakin.
Älä anna periksi, ethän!!
Voimaa ja rauhaa mieleen, ei menetetä toivoa.
Minä olen sairastunut vakavasti ja luitani syöpis nakertaa, mutta minä jatkan elämääni kuin mitään ei olisikaan, välillä naukkailen särkylääkkeitä ja lepään.
anemonet
- Re: Matalat veriarvotanemonet