Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Allogeeninensiirre ja myelooma
Hei kaikille.Kävin eilen kotona hoitamassa käytännön asioita. Tytär ja hänen poikansa olivat mukana.Monta asiaatulikin taas selvitetyksi.
Perjantaina sain edellisen kerran sädetystä. Nyt seuraava kerta on maanantaina.Täällä minun aikani kuluu melko hitaastai.tv,jääkiekko,tietokone on.Kipuja ei ole.Hbl on n.130.Puna.
-ja valkosolut on viitearvojen mukaiset.Ainoastaan trombosiitit on n 50,se vähän jännittää voiko saada taas hoidon.Tämä sädetykseen keskittyminen on aina oma tapahtumansa.Siinä täytyy saada hengiysrttmi ja muut asiat kohdalleen, että hoidon aikana kaikkia on ok.
Mullaon mielestäni vielä kaikkio suuret luut sekä lihakset kunnossa,niin, että tavalliset rutiityöt vielä luonnistuvat.
Vai niin,että sinulle Selina on tulossa keskustelu tästä kantasolusiirron toisesta vaiheesta, allogeenisesta. Mulle tehtiin runsas vuosi sitten tämä autologinen kantasolusiirto.Samassa yhteydessä ilmoitettiin, ettei minulle tulla koskaan tekemään tätä allogenista siirrettä. SAin tästä siirteestä apua noin viiden kuukauden ajan.Niin, että en tiedä siitä sen enempää.Toivon vaan ,että asiat edistyvät oikeaqlla ajalla ja oikealla tavalla.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille...
- Re: Allogeeninensiirre ja myeloomaaarsu