Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Onko kellään tietoa maksametastaaseista
hei Tiltu, en ole tonne silmäpalstalle uskaltanu kirjoitella tästä kun ajattelin etten viitsi peloitella ja masentaa teitä turhaan.Elämä on ollut yhtä helvettiä sen jälkeen kun sain ylävatsan ultraäänessä tuloksen ennen joulua, että "Joku muutos maksassa, kenties kysta".Ajattelin, että haluan mielenrauhan jouluksi ja jatkan tutkimusta yksityisellä,HUS:ssa olis todennäköisesti mennyt ajan tulemiseen joitakin viikkoja kun oli noi joulut välissä.
Pääsin jo seuraavana päivänä mehiläiseen magneettikuvaukseen, enkä todellakaan odottanut sitä tulosta minkä sain:9 kasvainta maksassa.Että se siitä joulurauhasta...
Mieheni on jäänyt sairaslomalle asian takia ja lapsi osoittaa lieviä levottomuuden merkkejä käytöksessään. Johtunee mun omituisesta käytöksestä, en pysty olemaan normaali tän tiedon kanssa olen varmaan poissaoleva, hermostunut tms.
En todellakaan tiedä mitä teen jos asia on totta.
Neulanäyte on nyt otettu, mutta siinäkin on vielä epävarmuutta, että onnistuiko se edes. Seuraavaksi tulee se kokovartalotomografia, kaipa siinä pitäis näkyä kaikki. Nyt pelottaa sekin, että mitähän muita kasvaimia sieltä löytyy.
On nyt tullut vastaan se tosiasia, että elämä on todellakin rajallinen. Mun reaktio aiemmin ne kaikki 11 vuotta siihen silmämelanoomaan oli se, etten edes uskonut koko diagnoosia.
Taisin olla tyhmä, en suhtautunut asiaan tarpeeksi vakavasti.
Ei elämä tosiaan ole oikeudenmukaista, nyt joulukuussa samaan aikaan kun mullakin , todettiin entisellä kundikaverillani pahanlaatuinen aivokasvain. Hän päätti ettei ota hoitoja vastaan. Kaikkein eniten tässä pelottaa se että miten 3-vuotiaani kaikesta selviää.
- Re: Onko kellään tietoa maksametastaaseistayx syöpäläinen
- Re: Onko kellään tietoa maksametastaaseistayx syöpäläinen
- Re: Onko kellään tietoa maksametastaaseistapilkku