Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Eka oikea kontrolli takana
Hei tutulta tuntuu..!Oli tosiaan jotenkin orpo tunne kun siihen asti oli aina "apu lähellä".Kontrollin jälkeen tuli sellanen olo että "hoidettu on ,pärjää omillas"..Mutta kyllä siihen sitten tottuu, pikkuhiljaa...Ensin tuntu ihan kauheelta 3 kk:n"väli"sitten 6kk:n ja nyt vuoden väli tuntuu hirveen pitkälle.Mulla ainakin alussa oli aina ennen kontrolleita sellanen tunne että varmaan on "jossain jotain" ja kontrollia oikeestaan jo odotti;ja sitten taas helpotti..;Mulle ne on olleet tärkeitä,mutta jotkut sanovat että haluaisivat jättää kontrollit kokonaan pois =unohtaa koko syövän,niin me ollaan erilaisia..
Eka kertojen aikaan oli sellanen tunne että sairaalaan oli lupa kuitenkin ottaa yhteyttä jos jotain vähänkin epäili,siitä oli kyllä apua, vaikkei sitten tarvinnutkaan.
TäMmä on sulla sellanen uusi vaihe johon tottuu niinkun aikanaan siihen sairastumiseenkin ja hoidoissa käymiseen:)
Kaipa jokainen käy omalla tavallaan tämänkin asian läpi,eikä oikein mitään selviytymisstrategiaa voi antaa.
Tästä ei nyt tainnut olla mitään apua?? Mutta että yksin et varmaan näiden tuntemusten kanssa ole.!..:)
Tsemppiä tähän UUTEEN elämäntilanteeseen!! :)
NAUTI KESÄSTÄ kun tuo aurinkoinenkin näyttäytyy!! ;)
[PS:Joku totesi,jossain, että syöpä tulee hoidettua mutta se jättää muistiin "jäljen" ja näin se on,(ainakin mun kohdalla)
Ymmärrän nykyään noita sodan käyneitä veteraaneja jotka muistelee sotaa;kun ihmiselle tapahtuu jotain mullistavaa kyllä se jossain mielen pohjukalla on,vaikka "arki sitten viekin mennessään"(onneksi)
Tässäkin tietty eroja,jotkut haluavat ne kokonaan uhohtaa,se heille sallitakoon,jos se kerran on mahdollista.
Taisi nyt mennä varsinaisesta asiasta ohi..]
- Eka oikea kontrolli takanayx syöpäläinen
- Re: Eka oikea kontrolli takanakotisatama
- Re: Eka oikea kontrolli takanasoikku