Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Odotellaan 3 viikkoa tuloksia , miksi ?
Sairaalan lääkärille voi myös itse soittaa.Nykyisin perään itse omia asioitani. Minulle on käynyt pari kertaa vuosien aikana niin, että on ollut lääkärin soittoaika, siis luvattu soittaa, ei ole soitettu.
Aikoinaan ei myöskään patologin tuloksista soitettu. Otin lopulta yhteyytä lähetteen antaneeseen paikallislääkäriin ja kysyin, miten saisin patologin vastaukset. Hän oli ottanut yhteyttä ja seuraavana päivänä onkologi soitti ja pyyteli anteeksi, etteivät olleet soittaneet.
Kerran menin osastolle kysymään paikan päälle näytevastauksiani, kun ne oli luvattu viikossa ja kaksi viikkoa oli kulunut, sanottiin etteivät ne olleet tulleet. Soitin labraan ja kysyin vain sen, koska näytteet valmistuvat, sain tiedon, että oli lähetetty osastolle jo viikkoa aikaisemmin. Kävelin takaisin osastosihteerin luo ja siellähän ne.Tällaistapa tämä.
Ystävälleni oli suoraan sanottu sairaalassa, etä lähetteen perään on hyvä soitella, niin "muutkin tekevät".
Ruuhkaa on kaikkialla, lisäksi alati vaihtuvat hoitavat henkilöt.
Voimia!
Ei yksityisviestejä, kiitos!
- Re: Odotellaan 3 viikkoa tuloksia , miksi ?Hillevi