Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei Vaapukka!Hyvää Ystävänpäivää! KML-tapaaminen olisi muistaakseni tänään Helsingissä Syöpäjärjestön tiloissa tai sitten se on huomenna 15.2.
En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta tieto Helsingin tapaamisesta tuli minulle sähköpostiini.
Minulla todettiin KML-tauti elokuussa 2009, mutta todetiin samalla että sairastan myös toista verisairautta, joka myöhemmin varmistui KLL-taudiksi. KML-taudin osalta Glivec-lääkitys on ns. parantanut taudin, mutta lääkitystä tietenkin jatketaan edelleen. KLL-taudin osalta jatketaan seurantaa yhdessä KML-taudin kanssa, ja toistaiseksi siihen en ole tarvinnut kuin kortisonia pienellä annoksella. Kortisoni aloitettiin kun Hb laski 106 alimmillaan, kun minulla terveenä ollessa oli 140:n vaiheilla.
Minullakaan Glivec-lääkitys ei ole aiheuttanut pahempia sivuoireita, samoin kuin sinulla kramppeja kyllä on ja vatsan reisien alueella nesteen kertymistä.
Olen usein lukenut keskustelupalstaa ja en ole oikein löytänyt kommentotavaa asiaa ja omassa voinnissa ei ole tapahtunut muutoksia mistä viestitellä.
Oikein auringoista kevät-talvea kaikille palstalla kävijöille!
Pakkasterveisin: Arja