Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: miten etenee paksusuolen-ja peräsuolen syöpä
Heips!Voi mahoton miten hyvä olo.Sunnuntaina oli kyllä siipi maassa aika rajusti,mutta tänään taas kaikki ok.Aloitin tänään uuden hoitojaksoni ja se tapahtuu aina joka toinen vko.Olen laskimoportin kautta tiputuksessa ja pidän pari päivää xelodaa sisältävää pumppua ja pulloa"muodikkaassa" vyötärölaukussa vyötäröllä. Tuli väkisinkin 90 luvun alun muoti mieleen pyöräilyhousuineen ja yli suurine t-paitoineen. Kun heitin takin päälleni niin olin kuin olisin viimeisellä kuulla raskaana.Sivuprofiili oli aika turvonnut.(Mitenköhän ne juorut taas menee,syöpä ja raskaana.)Nyt odottelen sitten olotilan muutosta yököttääkö,ripuloiko milloin?.Hyvä oloni johtuu siitä että tänään ei ollut mitään kipua tiputuksessa.Tämä laskimoportti on tosi hieno juttu.Tarkoitan lähinnä kättä johon tiputus pilli laitettiin.Minun suonet olivat karanneet jo tiedostetusta kivusta jonnekkin huitsiin eikä siitä meinannut tulla mitään.Sitten vielä inhottavaa teipin ottoa kipeästä
kädestä jonka hoitajat tekivät todella varoen,mutta minulla kipukynnys ei kestä näitä tomenpiteitä.Oli tosi mukavaa ja terapeuttista jutella tänään kohtalotovereiden kanssa avoimesti syövästä hoitokäynnillä.Hyviä vointeja kaikille ja pääsiäisen odotusta.
- miten etenee paksusuolen-ja peräsuolen syöpävapaa pudotus
- Re: miten etenee paksusuolen-ja peräsuolen syöpäreetu
- Re: miten etenee paksusuolen-ja peräsuolen syöpävapaa pudotus