Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: myelooma
Heippa vaan...ainakaan minä en ole viimeaikoina laittanut yksityisviestejä...eli joskus huhtikuussa viimeksi olen laittanut Sinulle viestiä.Vaikka lomailenkin niin katson kyllä joka päivä tätä palstaa...aina löytyy uutta tietoa ja infoa asioista ja myös erilaisia kohtaloita tulee eteen. Reilu viikko vielä ja sitten taas kotiin jolloin aloitetaan tämä kantasolurulianssi. Ensin kaikki alkuvaiheet, eli lääkärin keskustelut, hammaslääkärin yms. tarkastukset ettei mitään tulehduksia vaan löydy. 1.8. sitten sairaalaan sisään jossa sitten aloitetaan kantasolujen keruu, sitä ennen ilmeiesti saan huippukuurin solumyrkkyjä joten hiukset ainakin lähtevät ja muutenkin taitaa olla aika rankka hoito edessä. Ainakin sairaanhloitajan mukaan aika paljon rankempaa mitä tähän asti on ollut. No, en tiedä asiasta enempää, eli milloin kantasolut palautetaan jne....olisi kiva tietää, mutta eiköhän se selviä lääkärin keskusteluissa jahka kotiin keritään ja vastaanotolle. Hellettä piisaa ja uimassakin olen uskaltautunut joka päivä pari kertaa. Voimia kaikille ja tsemppiä myös eli tästä selvitään, ainakin niin on uskottava. t. Janeth
- myelooma epäilysLähde
- Re: myelooma epäilysHaaveilija
- Re: myelooma epäilysLähde
- Re: myelooma epäilysMeryl
- Re: myelooma epäilysJaneth
- myelooma epäilysSelina
- Re: myelooma epäilysTii72
- Re: myelooma epäilysLähde
- Myelooma epäilysSelina
- Re: myelooma epäilysTii72