Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: miehen keuhkosyöpä
Kiitos viestistäsi,sen verran nyt saatiin tietää hoidosta että Hyksistä tuli ohje 3kertaa solumyrkkyä carbo-taxol yhdistelmä ja sen jälkeen kuvataan ja jos kasvain on pienentynyt leikataa.,miehen hoitava lääkäri ei usko tämän onnistuvan joten miksi sitten näin tehdään?alunperin oli vain tarkoitus sädettää 30 kertaa ja sitten mieheni olisi työkykyinen Kotkan lääkärin mielestä,en oikeastaan enää tiedä ketä uskoa?miehestä hoitavat lääkäritkin ovat olleet todella törkeitä mikään homma ei ole onnistunut ,olen omassa työssäni kohdannut paljon omaisia ja potilaita jotka ovat kertoneet mitä kauheampia juttuja miten heitä on kohdeltu .mutta nyt kun se on sattunut omalle kohdalle ymmärrän ihmisten hädän ja tuskan jos asiat menevät huonosti kun hoitava lääkäri luulee olevansa jumalasta seuraava.Minä kyllä itse jotenkin tajuan että,hoidot auttavat vain antamaan lisäaikaa ei muuta,hänelle en puhu omista ajatuksista,meillä on nuorin lapsi 12v ja usein mietin miten tästä selvitään ,mutta elämä jatkuu ja me emme ole ainoita joille näin käy.Oletko itse sairas vai kuin sulla noin paljon tietoa tästä aiheesta?jää odottamaan vastaustasi- miehen keuhkosyöpäpeltirumpu
- Re: miehen keuhkosyöpäGantry
- Re: miehen keuhkosyöpäpeltirumpu
- Re: miehen keuhkosyöpäGantry
- Re: miehen keuhkosyöpäpeltirumpu