Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Mietihän vähän jos tulkitsit väärin !
Niiin, mahtoiko kysymys olla liittyneenä menneisyyteesi? Entä jos se liittyikin nykytilanteeseesi?Minulla ei ole taustalla mitään onglemia, mutta minullekkaan lääkäri ei ensikättelyssä hyvää henkässy. Hän kertoi näin: tilanteeni on erittäin vakava. Sytostaattihoito on erittäin suuri riski, voimme hoitaa vain oireita.
Teidän on valinta!
Minä valitsin sytostaatit, mutta tulin huomaamaan, mitä lääkäri sillä tarkoitti, että hoidetaan vain oireita. Sytostaatista ei ollut apua, mutta ei sitä uskallettu normiannoksina edes antaakkan. Ei tehonnut, kun muiden sairauksien hoito häritsi pahasti sytostaatti, ja sytostaatin aikana puhkesi varpaat märkimäänkin vielä ja niiden antibiottihoidot viivästyttivät aina suunniteltua sytostaatin anto-ohjelmaa.
Nyt päädyttiin niin, että sairaala hoitaa kontrollit, minä hoida syöpähoidot luontaisin vaihtoehtohoidoin. Toistaiseksi samalla tuloksella, kuin sytostaatti, eli sytostaatti toimi vain sen verran, että piti siinä pisteessä taudin, kuin sen aloittamishetkellä se oli, ja nyt vaihtehtohoidoillani se on edelleen pysynyt ennallaan, pysähdyksissä.
Kysymys kuului myös minulle viimekäynnillä, haluanko hoitoa vai en, ja siihen minä esitin oman näkemykseni, että mentäisiin nyt näin, minun omahoidoillani, jos tauti pysyy paikoillaan, niin pysyteltäisiin tässä hoidossa.
- Sairaalan lääkäritNilla60
- Mietihän vähän jos tulkitsit väärin !Pirstaleina