Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: onko kokemuksia dakarbatsiini+interferoni-hoidosta?
moikka pilkku ja anniina,Mä en itseasias koskaan saanu dakarbatsiiniä pelkästään, vaan sellasen DOBC(ehkä) yhdistelmäsysteemin.Siitä tuli kyllä paha olo.Mutta eihän kaikille tule ja mä oon ymmärtäny että joillekin tulee tosiaan muutaman päivän viiveellä noi huonot olot.Kuvottaako vielä pilkku?Jos sä vaikka selviäisitkin sillä!
Mun ymmärryksen mukaan joskus interferonin iso annos annetaan laskimoon,tai niin ainakin mulle yhdessä vaiheessa,mutta tavallisinta just toi itse piikittäminen.
Anniina mä tosiaan ymmärrän mitä sä tarkotat tolla kun sanot että kummallinen tunne noitten hoitojen kanssa kun ne tekee huonomman olon kuin tauti itse...Se on oikeesti aika kummallista,mutta pitää vaan jotenki ajatella että myrkyt mitkä tekee tällasen olon tappaa kyllä varmasti kaikki pahikset tieltään!
Mulla on kuvaus ja tutkimusviikko just,peukutellaan nyt niitä kuuluisia hyviä uutisia.
voimahaleja kaikille,midnight
- Re: onko kokemuksia dakarbatsiini+interferoni-hoidosta?midnightexpress