Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Kevättä rinnassa

Heippa!

Sädehoito ei ollut ihan suosikki hoitoja mutta elossa ollaan. Tietysti se, että olen jo 61 v. (melanoona ensimmäisen kerran vuonna 1972 eli olin silloin 28 v) niin tekee sen, että minulle kuuluu kaiken näköiset virtsankarkaamiset jne. No sädehoito teki sen , että toinen reiteni on on noin 5 cm suurempi ja komeempi mutta kuitekin myös hyvin kipeempi kuin toinen ja sen lisäksi myös kaikenken näköistä oheis tuotetta.
Valitettavasti kaupasta ei saa housuja, joissa toinen puntti on n:ro 40 ja toinen n;ro 36. Nyt vime viikolla sain tiedon ns. hoitosukasta, jonka olen hankkinut ja se on helpottanut olemista ja elämista sekä myös nukkumista hyvin paljon. Olisin toivonut, että minua hoitavat lääkärit olisivat jo kesällä kertoneet, miten vanha rouva voi helpottaa liikkuvuuttaan ja koko elämisen iloa (jätetään keuhkot ja muut pois).

Terveisin tm

Vanhin lapsen lapsemme 15 v. oli viikonloppua mummolassa ja meillä oli niin mukavaa.

En muista kerroinko viimeksi, että vuonna 1973 meinasivat amputoida jalkani mutta lasteni isä ja mieheni kielsi ja siitä olen todella kiitollinen. Jokainen päiväpn uusi ja ihmeellinen ja me itse voimme tehdä sitä onnellisen.
33 vuotta melanooma | 18.2.2007 klo 22:42:58