Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Taxotere
Hei!Minulla kävi tuon Taxoteren ja Neulasta-piikkien kanssa niin, että ensimmäisen kerran jälkeen olin tosi kipeä, tuntui, että ei voi olla missään asennossa, olo oli aivan vetämätön ja särky kauhea. Sitten sain toisilta ohjeeksi, että särkylääkkeitä pitää ottaa riittävästi ja riittävän ajoissa. Seuraavalla kerralla otin hoidon jälkeen varmaan jo seuraavana päivänä 500 mg Ibumaxia, varmaan aamulla, päivällä ja illalla, sen jälkeen lisäsin vielä ilta-annosta ja otin puolitoista kapselia kerralla, tarkkaan en muista, miten sitten jatkossa, mutta tavallaan mulla oli koko ajan lääkettä elimistössä. Ei ollut särkyjä, voimaton olo oli, ja olin sellaisessa lääketokkurassa. Kolmannella kerralla osasin ottaa sopivasi, olo oli silloinkin voimaton, mutta ei niin tokkurainen eikä ollut särkyä. Aika isoja annoksia ne muutkin tuntuvat ottavan, eikä niihin pienet annokset kyllä auta.
Eli seuraavalla kerralla kannattaa kokeilla, että otat reilusti särkylääkettä ja jo ennenkuin särky alkaa. Lääke ei jotenkin auta sitten enää, kun on kovat kivut jo tulleet. Ja ota niitä riittävän usein, niin se voisi auttaa.
t. Ellinoora
- TaxotereLyytikkä
- Re: TaxotereVaarain
- Re: Taxotereellinoora