Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Gliooma gr II - hyvä hoitovaste sädetykseen

Hei Anni_52,

Kylläpä kestää sinullakin tulosten saanti. Onko sinulla perjantaina vain neuropsykologin haastattelu vai testaus? Odotan itse aikaa neuropsykologisiin testeihin ja minua hirvittää jo etukäteen miten jaksan viedä testisarjan läpi.

Olen ollut neuropsykologin testattavana 2004, jolloin epilepsiani ei vielä ollut alkanut edes tosissaan oireilla ja tuumorista ei käytännössä ollut vielä mitään haittaa normaalielämässä. Testaus kesti silloin 4 tuntia ja olin aivan piipussa kotiin lähtiessäni. Miten ihmeessä jaksan testirupeaman loppuun nyt, kun väsymys on minullakin yhä selvästi normaalia voimakkaampaa?

Sain eilen neurologiltani B-todistuksen, jonka mukaan olen pysyvästi työkyvytön. Kävin tänään Kelassa täyttämässä hakemuksen työkyvyttömyyseläkettä varten. Käsittelyaika on kuulemma 2-3 kk kesälomien takia. Haluaisin aikanaan tehdä jonkinlaista osa-aikatyötä, kevyempää kuin nykyisessä työssäni mutta jotain työtä kumminkin. Ennen eläkepäätöksen tuloa en voi tehdä töitä, jottei sairauspäivärahan 300 päivän ensisijaisuusaika katkea kesken. Kelan virkailija oli erittäin mukava ja asiantunteva, mieluisan positiivinen yllätys!

Nauti kuntoutusviikosta miehesi kanssa ja toivottavasti sinäkin saat hyviä uutisia magneetista!

- Hipsurouva
hipsurouva | 8.5.2007 klo 15:19:55