Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää......

Isälläni on keuhkosyöpä(nimimerkillä Minki on kirjoittanut, enemmän asiasta)ja minua pelottaa, pelottaa tosi paljon:( Isä on niin huonossa kunnossa, että taitaa jo itsekin toivoa pääsevänsä pois, ei olisi kipuja, ei kärsimystä.....Mutta miksi sitä on niin vaikea ymmärtää, miksi helvetissä sitä on niin vaikea ymmärtää......Pahalta tuntuu sanoa, mutta itse olen jo aloittanut surutyön, koska se helpottaa oloani jonkun verran ja onneksi minulla on hyvä ystävä, hän on Helsingin syöpäklinikalla erikoissairaanhoitaja ja häneltä saan tukea, apua ja neuvoja , jos tarvitsen......Äidistä on myös kova huoli miten hän jaksaa tämän kaiken ja myös sisarukistani, tämä on meille kaikille raskasta aikaa....Päivä kerrallaan on mentävä, yöt menee valvoessa ja miettiessä asiaa....Pelko on suuri tällä hetkellä....Onneksi minulla on kuitenkin pari hyvää ystävää joiden kanssa voin asiasta puhua ja äitini tulee tänään meille ja hänen kanssaan puhutaan myös asiasta......
samakinen | 17.8.2010 klo 07:03:21
  • Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää......samakinen
    17.8.2010 klo 07:03