Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
APUA! Robotilta loppuu kohta keinot!
Äidilläni on kll ja nyt huhtikuussa aloitettiin sytostaatti hoidot. Hän on saanut kolme satsia ja sitten siirryttiin mabcambact pistoksiin/3 kertaa viikossa.Ja nyt hän onkin sitten kesästä ollut korkeintaan pari viikkoa kotona ja taas joutunut sairaalaan kun kuume on noussut ja syytä ei tiedetä, todennäköisesti piikistä johtuva sivuvaikutus, mitä olen vähästä lukemisestani ymmärtänyt???Olen ainut lapsi ja itselläni on 3v. tyttö, olen eronnut. Asun tytön kanssa yksin ja teen pelkkää yö työtä. Tyttö on yöt hoidossa ja nukuttuani haen hänet, laitan ruokaa ja hoidan kodin ja taas mennään yöksi töihin ja hoitoon. Käynpä vielä lenkillä ennen kun haen pikku kullan hoidosta ja ehdin nukkua vaivaiset 4-5 tuntia. Ja TIEDÄN että pitäisi nukkua, ei se lenkki ole niin tärkeä mutta luulen että jos en juoksisi en olisi enää hengissä. Jatkuu....
- APUA! Robotilta loppuu kohta keinot!kaksonen80