Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Aidilla syopa-mutta missa?
Hei, olen jo vahan aikaa seuraillut palstaa, mutta nyt tuntuu etta taytyy kirjoittaa itsekin. Alkuun anteeksipyynto, asun Englannissa joten osa kirjaimista puuttuu nappaimistosta.Aitini loysi moykyn nivusestaan toukokuussa ja hakeutui laakariin. Asiaan suhtauduttiin heti vakavasti ja ohutneula nayte kertoi kyseessa olevan etapesakkeen. Koko kesa tehtiin lisatutkimuksia vaikka kuinka, mutta alkuperaista kasvainta ei loytynyt. Patti nivusessa vaan jatkoi kasvuaan. Olin itsekin perheeni kanssa Suomessa reilun kuukauden ja olo oli paljon parempi kun paasi itse mukaan sairaala kaynneille.
Nyt ollaan oltu reilu kuukausi kotona ja aidilla aloitettiin sadehoito reilu viikko sitten. Itse han odotti koko kesan etta paasisi hoitoon ja jotain ruvettaisiin tekemaan, mutta nyt kun nain on kaynyt, tuntuu etta kunto on vain huonontunut. Tanaan oli laakarissa kaynti ja sytostaatit aloitetaan sadehoidon rinnalla ensi viikolla. Olo on niin kurja kun on nain kaukana eika itse ole nakemassa tilannetta paikan paalla. Aiti on vasynyt jatkuvaan voinnin kyselyyn ja informaatioon jota tanaankin oli tullut roppakaupalla. Talla hetkella aiti tuntuu nukkuvan suurimman osan ajasta, heraa hirvittaviin hikoilu kohtauksiin ja ruokahalu on kadonnut olemattomiin.
Tulevaisuus pelottaa kun ei tieda onko se syopa muuallakin vaikka mitkaan kuvaukset eivat mitaan nayttaneetkaan. Tuntuu vaan etta aidin yleiskunnon yhtakkinen romahtaminen ei voi johtua yksistaan nivusen kasvaimesta? Onko kellaan samankaltaista kokemusta, en ole ennen kuullut kenenkaan sairastavan syopaa jonka sijainnista ei olisi tietoa?
olisiko hyvia ideoita miten voisi piristaa syopaa sairastavan paivaa nain kaukaa?
- Aidilla syopa-mutta missa?tuusannuuska
- Re: Aidilla syopa-mutta missa?Toipilas
- Re: Aidilla syopa-mutta missa?tuusannuuska
- Re: Aidilla syopa-mutta missa?Karhutar
- Re: Aidilla syopa-mutta missa?toukotyttö