Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidillä syöpä!!!
Istuskelin tuntikausia sairaalassa silloin kun se oli mahdollista, väliin juteltiin, väliin pidin vain kädestä.Sen mukaan miltä Äidistä tuntui. Ei siinä oikein voi ihmeempiä tehdä, mutta se, että on lähellä on paljon.Usein Äiti sanoi, että lähde sie vain jo kottiin, häntä väsyttää.Silloin mie sanoin, että nuku sie vain mie istuskelen tässä vieressä, luin tai katselin telkkaria, pidin Äitiä kädestä.Itse en ymmärtänyt sitä kuinka pian aika voi olla käytetty loppuun. Olisin varmaan ollut vielä enemmän äidin kanssa myös lyhyinä kotijaksoina.
Itse myös syöpää sairastan ja ajattelen,että läheisyys, lämmin käsi, syli tai vain halaus antaa voimaa. Tunne siitä että välitetään, ollaan lähellä. Niin ja jutustelu, ei sairaudesta (tai siitäkin jos on tarve puhua siitä), mutta ihan mistä vain.Itse olen vielä fyysisesti hyvissä voimissa ja jaksan touhuta normaalielämää tällä hetkellä. Mutta omalla kohdalla ajattelisin, että lämmin käsi ja läheisyys....
Manssi
- Äidillä syöpä!!!johku
- Re: Äidillä syöpä!!!Sahrami
- Re: Äidillä syöpä!!!Manssi