Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: AML

Tsemppiä sinulle ja voimia.Tyttäreni,22 v,sh-opiskelija, sairastui 5/2010 korkean riskin AMLään, sai 4 x sytostaatit ja kantasolusiirron.Hoidot menivät minun silmin "kevyesti",ei paljoa sivuoireita(itse olen hoitoalalla).Itse uskoi täysin paranemiseen alun todella vaikean tilanteen jälkeen.Taisteli reippaalla asenteella.Kantasolusiirto meni ok,piti kotiutua seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.Vaan toisin kävi;päiväunilla Meilahdessa elämän kelkka kääntyi 11/2010.
Tytön kuolemasta on nyt siis 4 kuukautta ja silti jos uusiksi pitäisi ottaa sairaus,uskoisin paranemiseen; niin tyhmää kuin se voi ollakin.Koko ajan Neiti Kesäheinä kulkee hengessäni mukana niin kauan kun tällä tantereella tallaan.Ikävä on suuri ja toisin olisi suonut käyvän,mutta ei meiltä kysytä.Mutta niin kauan kun on elämää on toivoa päivä kerrallaan.Voimia taisteluun kaikille joiden elämässä syöpä tai vakava veritauti jyllää; on tätä matkaa sitten paljon tai vähemmän.
rakkaan tyttönsä menettänyt | 20.3.2011 klo 12:20:17
  • AML
    JA
    16.3.2011 klo 18:59
    • Re: AMLrakkaan tyttönsä menettänyt
      20.3.2011 klo 12:20
      • Re: AML
        AMLVaimo
        22.3.2011 klo 23:01
        • Re: AML
          rakkaan tyttönsä menettänyt
          24.3.2011 klo 23:02