Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Kuinka selvisitte Joulusta: Wanikka, LumiKuutar, Korppi ja muut?
Hei Päivänsini (ja muut)!Kiva kuulla, että teillä on valoisampi vaihe. Niitä tarvitaan, että jaksetaan.
Meillä ei mitään uutta auringon alla. Äiti jaksaa hetkittäin istua pyörätuolissa, mutta puhe ei ole palautunut ja se on tosi stressaavaa. Tilanne on ollut nyt jonkin aikaa kuta kuinkin sama ja mä olen jossain määrin tottunut tähän.
En enää soita isällekään joka päivä ja olen siirtynyt vierailuissa joka toinen viikko rytmiin. Aina välillä kun alan asiaa miettimään ja sitä kuinka nopeasti ja yllättäen kaikki tapahtui niin äidille kuin meille muillekin ja kun mun muistan äidin puheita ja suunnitelmia, niin silloin tulen tosi surulliseksi. Mutta enimmän aikaa koetan olla ajattelematta asiaa.
Mutta sitä en voi olla itselleni muistuttamatta, että pitäisi oppia iloitsemaan asioista tässä ja nyt, kun kaiken voi menettää niin nopeasti... Sitä tässä parhaillaan opettelen.
Tammikuu on muuten työntäyteinen, että ei kauheasti luppoaikaa jää.
Kiitos, että aina muistat kysyä :-)
Wanikka
- Re: Kuinka selvisitte Joulusta: Wanikka, LumiKuutar, Korppi ja muut?wanikka