Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: MELKI JA TINA85
Hei possu76Minäkään en ole kirjoittanut tänne sivuston uusiutumisen jälkeen, ja edellisestä käynnistäkin on jo pitkä aika.
Niin, paljon on tapahtunut sen jälkeen kun olemme pitäneet viimeksi yhteyttä. Mieheni kuoli virtsarakon syöpään helmikuussa. Hän olisi täyttänyt kesällä 40 vuotta. Syöpä levisi luustoon ja vatsaonteloon. Loppu oli todella tuskainen. Morfiinia meni pumpulla ja lisäksi pistoksina, mutta mikään ei riittänyt, kivut oli valtavat! Hoidin häntä kotona. Ainoastaan viimeisen yön olimme sairaalassa. Hän halvaantui vuorokautta ennen kuolemaansa kaulasta alaspäin ja kun ensimmäinen tukehtumiskohtaus tuli, hän halusi itse sairaalaan. Ehdimme olla siellä 14 tuntia. Mieheni oli tajuissaan lähes loppuun asti ja viimeisinä hetkinään pyysi minua silittämään häntä poskesta. Mieheni kuoli kymmenen minuuttia yli keskipäivän, minun pitäessä häntä kädestä kiinni.
Meidän tarina oli tälläinen, mitä itsellesi kuuluu ? Toivottavasti hyvää!
Kirjoitellaan.
- MELKI JA TINA85possu76
- Re: MELKI JA TINA85melki
- Re: MELKI JA TINA85possu76