Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: NEUROENDOKRIININEN KARSINOOMA..
Moi,mukava kuulla että teillä asiat hyvin,olen iloinen puolestanne ja toivotaan että kontrolleistakin selviätte pelkällä jännityksellä.Itse olen todella väsynyt.Loppukesä ja alku syksy on mennyt tädin asioita hoidettaessa..Tilanne meni huonommaksi ja tuli takapakkia.Tarkoitus oli heinäkuisen tt kuvien jälkeen että tätini siirtyy syöpäklinikalle saamaan sytoja-vahvempia,koska ensimmäisistä 6kk hoidoista ei ollut mitään vastetta maksassa oleille metareille.
Kaikki oli jo sovittu ja suunnitelma kuulosti niin positiiviselta kun tämän sairauden kanssa koskaan voi,mutta sisälle päästyään,todettiin ettei hoitoja voida vielä aloittaa..vas.jalan trombin(veritulpan) ja keuhkoista löytyneen abskessin(märkäpaise) vuoksi.Joten alkoi 3vkon ab kuuri ja verenohennuslääke hoito.Vs ovat olleet koko ajan liian korkeita ja niitä piti myös annostella uusiin yksiköihin..jalat ovat niin turvoksissa että kudosneste tihkuu niistä läpi..Tää on raskasta taas, kun kaikki tuli taas niin yllätyksenä.
Enemmän olin varautunut sytojen sivuvaikutuksiin,niinkuin runsaaseen pahoinvointiin..mutta nyt sitten odotellaan ensi vkolle ja ke mennään syöpäklinikalle sopimaan jatkosta,aloitetaanko hoitoja lainkaan,joten täti sinne asti sairaalassa:(
Painokin on tippunut,painaa 51kg ja pituutta on varmaan yli 170cm...paino on kyllä vaihdellut,48kg 55kg...mutta tätini syö kuitenkin hyvin,kaikesta huolimatta ja ruokahalu on tallella-voisi syödä enenmmänkin mitä nyt.
Miten jaksaa tuke ja olla läsnä koko tämän sairauden ajan?-kuolemaan asti,mikä toiv..ei ole ajankohtainen asia vielä vuosiin,mutta totuutta on katsottava silmiin ja olla realistinen vaikka kuinka tekee pahaa.
Voimia ja halauksia kaikille,omaisista itse sairastaville,koitetaan jaksaa!
- Re: NEUROENDOKRIININEN KARSINOOMA..R
- Takapakkiamini-a76
- Re: Takapakkiamini-a76
- Re: TakapakkiaHennarii80