Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Apua ahdistukseen
Äidilleni todettiin eilen rintasyöpä, joka leikataan ensi viikolla. Äitini otti asian melko rauhallisesti, mutta itse olen huolesta sekaisin.Kasvain on lääkärin mukaan pahanlaatuinen, pieni ja kiinteä. Imusolmukkeet tarkistettiin aluksi ainoastaan tunnustelemalla (leikkauksen yhteydessä kai tarkemmin), eikä mitään kipua tai patteja tuntunut. Ennuste on siis kaiketi hyvä, mutta se tieto ei ahdistukseeni auta. Olen täysin shokissa.
Pikkuveljeni kuoli kaksi ja puoli vuotta sitten liikenneonnettomuudessa, ja perheeni on nyt alkanut toipua tapahtuneesta. Jäin tapahtuman seurauksena ainoaksi lapseksi. Veljeni oli viikon verran teho-osastolla, ja lääkärien puheesta ymmärsin ettei tilanne oli kuolemanvakava. Toisin kuitenkin kävi.
Luottamukseni lääkäreiden lausuntoihin ei siis ole kovin hyvä. En myöskään halua elää samaa menettämisen tuskaa enää ikinä. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia ja kenties vinkkejä ahdistuksesta selviämiseen. Voimia kaikille saman asian kanssa kamppaileville!
- Apua ahdistukseensimajo
- Re: Apua ahdistukseenpäiväsini
- Re: Apua ahdistukseenkevätuni
- Re: Apua ahdistukseensutinah
- Re: Apua ahdistukseenwanikka
- Re: Apua ahdistukseenwanikka
- Re: Apua ahdistukseenkorppi
- Re: Apua ahdistukseenkorppi