Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Ruokatorvensyöpä
Hei.Vuosi sitten maaliskuun lopussa todettiin miehelläni tämä piru.Oli aivan hyvässä kunnossa,ainoa oire oli ettei ruoka mennyt alas.Stentti laitettiin ja kesäkuussa alkoi sädetys ja kuun lopussa viiden päivän ajan 24h sytoja kolmen viikon tauoissa.Lokakuussa lopetettiin hoidot hyödyttöminä.Itse pääkasvain oli kyllä pienentynyt säteiden vuoksi.Mies kesti hoidot yllättävän hyvin,ainoastaan viimeinen hoito,joka oli ylimääräinen otti koville.Mieheni oli kyllä tyytyväinen kun hoidot lopetettiin,ei olisi jaksanut enää.Nyt ollaan tilanteessa että mies on parhaillaan sairaalassa,ei pysty kävelemään ja puhuu hyvin huonosti.Huomenna ehkä kotiutetaan ja pitää ruveta miettimään miten jatkossa toimitaan kunhan pääsen lääkärin kanssa juttusille.Elvytyskiellon on mies antanut.
Tässä itse kun on vierestä katsonut tätä taistelua on tullut mieleen jos minulla todettaisiin parantumaton syöpä enpä tiedä pitkittäisinkö tulevaa rankoilla hoidoilla,koska luulen että mieheni olisi paremmassa kunnossa vielä ilman hoitoja nämä sytot on nimittäin jättänyt jälkensä.Voimia sinulle,tämä on aikamoista vuoristorataa.
- RuokatorvensyöpäOlKa
- Re: Ruokatorvensyöpäaari
- Re: RuokatorvensyöpäIskän tyttö