Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

telepaattinen yhteys vai kanssaelämisestä johtuvaa alitajuntaa..

äitini on sairastanut syöpää viime juhannuksesta asti. nyt kaikki on mennyt hyvin, verikokeissa kaikki ok jne. hormoonihoitoa saa haimasyöpään (joka on leikattu).

Mä näin viime yönä ahdistavaa ja pelottavaa unta äidistä, että hän oli tutkimuksissa joissa havaittiin syövän levinneen:(((( Äidillä siis on tosiaankin lähiaikoina 3 päivän laajat syöpätutkimukset; kuvantamiset ym. Erikoista tässä on se että isäni kertoi mulle juuri tänään äidin itkeneen viime yönä pitkään.. pelkää niin kovasti tulevia tutkimuksia:( aika jännä sattuma..

mulla on niin avuton olo:( tahdon auttaa äitiä (ja toki isääkin, onhan hänkin tosi kovilla) ja olenkin niin tehnyt.. tuntuu vaan että riittääkö se..
Äitini on todella kova puhumaan ja hän kun on sairastanut vuosikymmenet, tuntuu että kaikki hänen puheet on vain sairauksissa. onhan se kyllä ymmärrettävää. Äiti puhuu jatkuvasti niistä kuin pakonomaisesti mutta hyvin harvoin siitä miltä hänestä tuntuu jne.

Voiko olla niin että äiti aavistaa jotakin ja siksi pelkää? :( muuten kun äiti on hyvinkin vahva ollut, ottanut syövänkin asiana, joka voitetaan.

*oli pakko purkaa*
Hennarii80 | 9.4.2009 klo 23:39:26