Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Maksalaatikko
hei taas..äitini toisen sytostaatin jälkioireet olleet aika lievät, vielä.. hieman huimausta ja pahaa oloa oli eilen, 5.s pvä tiputuksesta. on kyllä nyt käyttänyt jo kaikki ne kalliit pahoinvointilääkkeet, viimeksikin pärjäsi lopun primperaneilla.äiti on yrittänyt tosissaan syödä paremmin, paino ei enää ole juuri laskenut.voisin äidin lääkäriltä kysäistä siitä rautapitoisesta juomasta, jollei hb ala nousta vähäsen. äiti on luontaistuotteista syönyt ainoastaan omega 3 rasvahappoja, e-epaa, kysyin äidin lääkäriltä ja hän sanoi että voi syödä.rauta-arvoihin ne ei varmaan vaikuta, ei kai ne vaan alenna hb arvoa, tuli mieleen kun itse olen niitä jo useamman vuoden syönyt, ja hb on ehkä vähän laskenut, minulla oli kylläkin ehkä liiankin hyvä hb naiseksi, mutta nyt pysynyt päälle 130. äidin seuraava eli kolmas hoitoa on 12.8. jota ennen otetaan verikokeiden lisäksi se kasvainmerkkiaine. ilmeisesti miettivät sytostaatin vaihtoa sen reaktion vuoksi mikä viimeksi tuli(vahva huimaus, verenpaineen äkillinen nousu)
- MaksalaatikkoKarhutar
- Re: Maksalaatikkomeikku
- Re: MaksalaatikkoKarhutar
- Re: Maksalaatikkomeikku
- Re: Maksalaatikkomh
- Re: MaksalaatikkoKarhutar