Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Omaisen raskaat, rakkaat tehtävät
Jos ajattelen sitä aikaa taaksepäin jolloin äitini hoidot olivat rankimmillaan oli se raskasta aikaa. Aikaa jolloin yritin kaikin tavoin tehdä äitini elämän helpommaksi. Olin positiivinen vaikka sisälläni oli valtava tunnemöykky, hirveä pelko siitä kauanko saan pitää äidin.Aina ajattelin tulee kevät, kesä ja sitten on kaikki hyvin. Elin toivossa ja uskoin parantumiseen. Äiti oli rauhallinen ja uskoi vielä elämään. Nyt olen miettinyt oliko niin että emme vain uskaltaneet puhua kuolemasta ennen kuin oli viimeiset kaksi viikkoa jäljellä. Muistan hetken jolloin halasin äitiä ja sanoin älä lähde...Äiti katsoi minua ei sanonut mitään. Elämäni rankin kaksi viikkoa joka sisälsi pelkoa unettomia öitä ja avuttomuutta. Jos itse joskus sairastuisin en tiedä olisinko yhtä rauhallinen. Syöpä voi kuitenkin olla askel uuteen elämään niinkuin toisellani läheiselläni ja yhdellä ystävälläni on ollut.- Re: Omaisen raskaat, rakkaat tehtävätsusie