Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
erilaisia syöpiä ennen kontrollia
Hei!Haluaisin tietää onko muilla samoja ongelmia kuin mulla.
Äidillä leikattiin 2007 munasarjasyöpä toisesta munasarjasta ja se ei ollut levinnyt minnekkään. Sai sytoja varmuudeksi 4 kertaa. Että kaikki meni niin hyvin kuin vain tuossa tilanteessa voi mennä.
Nyt tuntuu että nämä kontrollit ovat vielä pahempia kuin itse syöpä. Joka kerta aina kun ilmoitus tulee kontrolliin äitini alkaa löytää itsestään syöpää ties mistä ja hänen mielestään ne kaivamalla kaivaa syöpää hänestä.
Viimeksi löysi rinnasta vanhuuden luomen, pari viikkoa ennen kontrollia ja hän ei uskonut vaikka lääkärikin sanoi sille, että se ei ole syöpä. Nyt kun se kutsu taas tuli, äitini epäilee että sillä on paksussa suolessa syöpä, kun sillä on antipioottikuuri korvatulehdukseen ja vatsa on sekaisin. Oli käynyt tänään uudesta lääkärissä ja en tiedä mitä lääkäri oli sanonut, mutta nyt sillä oli ruokatorvessa syöpä. Ymmärän sen että pelkäähän sitä että jotain löytyy. Pelkäänhän minä itsekkin että tulee huonoja uutisia.
Haluaisin ainakin kuulla onko joku sanonut suoraan päin että ei ne kaikki vaivat ole ihmisellä syöpää. Mulla nimittäin alkaa järki loppumaan, vaikka kyse on vakavasta asiasta. Aika ristiriitainen tilanne.
Syksyn jatkoja kaikille!
- erilaisia syöpiä ennen kontrolliaihmetys