Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Pehmytkudossyöpä?

Moi!

Minä itse sairastan pehmytkudossarkoomaa. Tauti todettiin vuonna 2003. Minulla pääpesäke oli oikeassa jalassa. Pehmytkudossyöpä on yleensä luuston ulkopuolelta lähtöisin oleva pahanlaatuinen melko harvinainen kasvain, ei koskaan sijaitse kuitenkaan missään sisäelimessä. Voi esiintyä missä kropan alueella tahansa, yleisemmin raajoissa. Pehmytkudossyöpä lähettää helposti etäpesäkkeitä mm. keuhkoihin. Minullakin on jo toisen kerran etäpesäkkeitä juuri keuhkoissa ja nyt toisella kertaa niitä ei ilmeisesti saadakkaan pois. Olen elänyt puolen vuoden jakosoissa, välillä sairas ja välillä "terve". Täytyy kuitenkin muistaa, että jokainen syöpää tai muuta sairautta sairastava "potilas" on oma yksilönsä eikä pidä liikaa uskoa kaikkea mitä esim. netti kirjoittaa. Kun jaksaa taistella sairautta vastaan ja uskoa paranemiseensa niin on mielestäni hyvät mahdollisuudet voittaa tämä kamala sairaus!
Hanna83 | 26.12.2006 klo 21:35:18