Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Umpilisäkesyöpä
Moro! Liekäri lupas että "riksu" morsmaikku,saa hoitoa sillä lailla että välttävät kovaa lääkitystä häiden edellä,riikka on ollut aika väsynyt,harmittaa kun ite on tällainen duracell-pupu,tahtois kulkea,on noita vapaaehtoistöitä,mut kun toinen ei jaksa paljon muuta kun seurakunnassa käydä,ei oltais yhdessä ilman Jumalaa,meillä meni sukset ristiin keväällä,itelle sattu tapaturma,hyvä ettei henki lähtenyt,mun ja riikan elosta sais hyvän draamasarjan,me ollaan lisäksi molemmat masennuspotilaita,riikka oli jo ennen syöpää sairaslomalla depiksen takia,ja työkokeilussa,mulla alko työvoimakoulutus,ja olen pyristelemässä eroon väsymyksestä,takana vaikea unettomuus ja terveyskeskushelvetti,ollut pakko käydä yksityisellä,ei kestä katsella sairaanhoidon katastrofia.Ps:oon aatellu vuokrata puvun.- Umpilisäkesyöpäjuhan
- Re: Umpilisäkesyöpäsoikku
- Re: Umpilisäkesyöpäuskoa
- Re: Umpilisäkesyöpäjoude
- Re: UmpilisäkesyöpäFallenAngel
- Re: UmpilisäkesyöpäTuska