Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: kohtusyöpä, joka tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihin
Jos olet äitisi papereihin merkitty lähiomainen (muukin henkilö käy) ja äitisi on antanut luvan, pyytävät sen kirjallisesti, sinulla on oikeus saada tietoa ja lukea esim. potilaspaperit. Silloin kun asianosainen on antanut tähän luvan, kaikki asiakirjat ovat pyydettäessä annettava luettavaksi ja muutoinkin tiedot pitää antaa. Ilman lupaa henkilökunta ei voi tietoja antaa. Jos mahdollista keskustele äitisi kanssa ko. luvan antamisesta ja itse olen ainakin antanut lähimpien henkilöiden nimet jotta voivat itse kysyä jos haluavat ja perusteluna sille ajattelen, että koska hoidot vaikuttavat vointiini monin tavoin, aina lääkärien kanssa juttelemani ja hoitoihin liittyvät tärkeät asiat eivät yksinkertaisesti pysy päässä...stytot kun minulle ainakin aiheuttavat tiputuksien jälkeen n. viikon ajan, muistamattomuutta ja keskittymiskyvyn puutettakin. Toki oireet ovat lieventyneet ja pienentyneet miltei olemattomiksi mitä enemmän tiputuskertoja on ollut...lieneekö toleranssi kasvavan!Voimia ja toivottavasti keskustelu onnistuu ja tuo tulosta!
- kohtusyöpä, joka tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihinsirpahannele
- Re: kohtusyöpä, joka tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihineijuli
- Re: kohtusyöpä, joka tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihinliito-oravainen
- Re: kohtusyöpä, joka tehnyt etäpesäkkeitä keuhkoihinliito-oravainen