Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Tätiäni tänään leikattu

iso on huoli mutta jos kokeilisi alusta alkaa kertomisen.
Tätini asuu Australiassa. Oli kesälomalla käymässä täällä Suomessa ja silloin jo ihmettelimme hänen huonoa oloaan. Tätini mielestä hänen huono olo johtui vain suomalaisesta kahvista, mihin ei ollut tottunut. Kotimatkallaan sitten lentokoneessa täti pyörtyi ja sen vuoksi sitten lääkäriin tutkimuksiin.
No, syöpää se sitten on. Munasarjassa ja peräsuolessa.
Huolta lisää vielä tosiaan se, että tätini on nyt siellä kaukana. Mieleni tekisi tilata lentoliput ja lähteä sinne.

Tuntuu vain nyt niin kovalle palalle. Juuri käyty läpi äidin rintasyöpä ja hän siitä näyttää onneksi selviävän. Äidin serkku kuoli muutama vuosi sitten kohtusyöpään. Toisella äidin siskoista on ollut kystia munasarjassa.

Oma jaksaminen ja järjen pitämine päässä on tällä hetkellä aika vaikeaa. Omat lapset (3) ovat pieniä ja mielessä käy välillä sekin, että mitä minun sisälläni tällä hetkellä jyllää. Tiedänhän minä, ettei syöpä ole perinnöllistä, mutta valitettavasti mielessä käy kaikenlaisia ajatuksia. Varsinkin yöt ovat vaikeita.

olenkin miettinyt ttkimuksiin menoa ihan vain oman mielenrauhan vuoksi, mutta ottavatko lääkärit minua todesta, kun ei ole oireita? Vaikka onhan vähän yli kolmekymppisen nais ihmisen ihan hyväkin käydä tutkimuksissa.

Voimia teille jotka myös näiden asioiden kanssa kamppailette.
Ehkä se aurinko tänne risukasaankin vielä paistaa.
sweetie | 1.11.2010 klo 15:41:20
  • Tätiäni tänään leikattusweetie
    1.11.2010 klo 15:41