Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Äidillä on taas syöpää
Ajatukseni ovat nyt vähän sekaisin....... Äidilläni oli muutama vuosi sitten melanooma. Se leikattiin pois ja silloin lääkärit eivät löytäneet mitään muuta. Ainakin minä olen sen jälkeen ajatellut että meillä oli onnea ja että selvittiin säikähdyksellä, koska tarkastuskäynneilläkään ei ole ilmennyt mitään. Ja pikkuhijaa sitä asiaa ei enää ajattele niin paljon. Mutta nyt hän on taas sairas.....On todettu että hänellä on maksassa etäpesäkkeitä ja että niitä ei voi leikata pois. Nyt odotetaan kokeiden tuloksia ja sen jälkeen hänelle annetaan lääkkeitä. Mutta tilanne ei näytä hyvältä.
Isän ja minun pitäisi nyt jaksaa tukea äitiäni, mutta äiti on ihme kyllä se joka ottaa asian parhaiten ja minusta tuntuu että hän on se joka tukee meitä muita. Jotenkin pitäisi nyt pystyä jatkamaan työssä j.n.e, mutta vaikealta se tuntuu......
- Äidillä on taas syöpääBamse