Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Terhokoti Helsingissä
Ninnu rakas, olen pahoillani tilanteestanne. Niin kovin nopeasti kävi näin; olen seurannut kirjoitteluasi tällä palstalla ja toivonut kovin, että miehesi tilanne kääntyisi parempaan suuntaan. Olette molemmat niin kovin nuoria (itse olen saman ikäinen), eikä elämän pitäisi näin mennä! Mutta usko, että sinä ja lapset selviätte tästä(kin), läheisten ja meidän kaukaisempienkin avulla. Voimia teille kaikille; halaus ja rukous tulevat sinulle näin virtuaalisesti.Ainakin arkistosta näyttää hakusanalla Terhokoti löytyvän aika monta viestiä, toivottavasti niistä löytyy sinulle apua ja lohtua. Uskon, että miehesi saa siellä hyvän hoidon ja sinä ja koko muu perhe mahdollisuuden viettää aikaa rakkaanne kanssa. Olen hengessä mukana ja sanon rukouksen puolestanne. Itkuisin terveisin myös,
voikukka
- Terhokoti Helsingissäninnu72
- Re: Terhokoti Helsingissäninnu72
- Re: Terhokoti Helsingissävoikukka
- Re: Terhokoti HelsingissäLueskelija
- Re: Terhokoti HelsingissäMimilla
- Re: Terhokoti Helsingissätiina46