Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Haimasyöpä
Kiitos kannustavasta vastauksestasi! Mieheni on juuri sairaalassa toisen leikkauksen jälkeen. 9.11.11 leikattiin n. puolet haimasta, perna ja pätkä ohutsuolta. Leikkauksen jälkeen tuli kehkoembolia ja eteisvärinä. Tuolloin sitten sairaalasta päästyään hänelle aloitettiin Gemzar-sytot, mutta hän on ehtinyt saada niitä vasta 2 kpl, koska on joutunut 2 kertaa yli 38 asteen kuumeen takia päivystyksen kautta osastolle viikoksi ja nyt viime viikolla leikattiin toisen kerran, kun todettiin kuumeen johtuvankin pseudokysta -nesteestä, jota poistettiin leikkauksessa kuulemma 4 kahvikupillista! Nyt on edelleen sairaalassa, koska on sahaava kuume. Se tässä nyt huolettaa, kun ei päästä aloittamaan oikeassa rytmissä noita sytoja, kun kuume vaan jatkuu ja jatkuu! Itse tiedän miltä tuntuu ainainen odottelu, kun on syöpä! Minulta on leikattu 2008 rintasyöpä, joka kylläkin oli "kilttiä" laatua, mutta nyt kun miehelläni on tuo haimasyöpä leikattu, niin kaikki omat aikaisemmat tuntemukset nousevat pintaan! Olen tavallaan kuin vertaistuki henkilö hänelle, kun tiedän itse sytojen vaikutukset, vaikka erilaisia sainkin! Mitä sytoja on äitisi saanut ja kuinka usein häntä kuvataan tietokonetomografialla?- HaimasyöpäSitähän se oli
- Re: Haimasyöpätyti
- Re: HaimasyöpäSitähän se oli
- Re: HaimasyöpäMaarit76
- Re: HaimasyöpäKerttu-tyttö
- Re: Haimasyöpäkalamies
- Re: Haimasyöpätyti
- Re: HaimasyöpäHennarii80
- Re: HaimasyöpäHennarii80
- Re: Haimasyöpäsyövästä parantunut