Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Hoitajien lakko
Minua pelottaa tämä ehkä tulossa oleva Tehyn hoitajien lakko tai irtisanoutuminen tai mikä se nyt virallisesti onkin. Isän pitäisi päästä magneettikuvaukseen levinneisyystutkimuksen takia, mutta tämä tutkimus myöhästyy mahdollisen lakon vuoksi.Syöpäpotilaat joutuvat totta tosiaan pirulliseen tilanteeseen, mitä ihmettä tässä voi, isoja myllyjä on vaikea vastustaa, mutta tuntuu jotenkin siltä että ei tämä voi olla näin, että syöpää sairastavat joutuvat odottamaan määrättömiä aikoja tutkimuksiin pääsyä. "Ehkä neljän viikon kuluttua, tai viiden, kyllä se hoitotakuu on olemassa mutta se ei nyt mene niin, ei sitä voi vielä tietää, kaikki riippuu siitä miten lakkouhka kehittyy". Voiko todellakin olla näin????
Jo sekin, että joutuu odottamaan kohtaloaan pari kolme viikkoa normaalitilanteessa ilman mahdollista lakkoa on todella rankkaa, se syö miestä ja naista niin että voi todellakin sanoa että syöpää kavalampaa sairautta ei ole.
En minä tiedä kohta itsekään mitä mieltä minä olen, tahdon vain että isäni pääsee hoidon kannalta tarpeelliseen tutkimukseen! Voi että.
- Hoitajien lakkoKesäheinä
- Re: Hoitajien lakkokevätuni
- Re: Hoitajien lakkopiiuli
- Re: Hoitajien lakkokevätuni