Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Isällä todettu eturahassyöpä

Isäni on 67v. Hänellä todettiin (tulos verikokeesta ?) eturauhassyöpä pari viikkoa sitten. Nyt hän odottaa jatkotutkimukseen sairaalaan. Tutkimusaikakin saatiin ja se on elo/syyskuussa. Olen hyvin järkyttynyt ja ajatukset menevät kuin vuoristorata. Toisena hetkenä olen sitä mieltä, että kaikki menee hyvin ja nyt pelkään itsekin kuollakseni, että syöpä on ehtinyt levitä ja mitään ei ole tehtävissä. Lapsenlapsille ei vielä olla kerrottu mitään, pitäisikö? Äiti suhtautuu asiaan hyvin realistisesti, tai siltä ainakin tuntuu. Hän on asennoitunut, että mitään ei ole tehtävissä (leikkaus). Vielä emme tiedä siis, että koko kyseessä paikallinen vai levinnyt myös luustoon.

Mitä me muut voimme nyt tehdä? Onko kohtalotovereita?
Isällä on myös diabetes ja korkea verenpaine, miten nämä voivat vaikuttaa hoitoon? Onko tietoa? Olen ihan paniikissa ja shokissa ja pelkään että isän loppu on todella lähellä.

Jaksamisia kaikille, jotka tämän lukevat. Luin itsekin muita keskusteluja ja niistä on ollut apua.
S | 15.2.2009 klo 19:26:39