Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaa

Hei

Kiitos taas vastauksesta :-).

Äidin lääkäri oli ja siellä todettiin jo mikä tiedettiin ja saatiin helpottava tieto, että ainakaan näissä tutkimuksissa ei löytynyt kuin yksi etäpesäke, joka on samalla alueella kuin alkuperäinen syöpä. Vielä pitää odottaa ainakin viikko leikkausta, koska ensin on vuorossa sädehoidot.

Uskomatonta miten pienessä ajassa puhun niinkin arkisesti näistä asioista kuin jo puhun. Tuntuu, että oma olo alkaa helpottaa, mutta huoli äidin jaksamisesta kasvaa. Häntä tietysti jännittää tulevat hoidot,leikkaus ja tietenkin avanne, joka tulee olemaan pysyvä.

Olen viettänyt tuntikausia netissä etsimässä tietoa syövästä ja sen hoidoista, lukenut ihmisten kertomuksia, tutustunut eri hoitomuotoihin. Tällä kertaa voisi sanoa, että tieto on vähentänyt tuskaa, sillä lohduttavia selviytymistarinoita löytyy paljon ja olen pystynyt laittamaan tämän meidän tarinamme tiettyyn perspektiiviin.

Koen saaneeni jo paljon tarvittavaa tukea täältä ja toivoisin, että keskustelu jatkuisi.

Hienoa kuulla Tigerlily, että olet ollut omaehtoisesti niin aktiivisesti "normielämässä" mukana myös hoitojen aikana. Ja olen erittäin iloinen puolestasi, kun olet tervehtynyt!
Ainoa lapsi30+ | 1.1.2010 klo 20:58:23